Tuesday, June 12, 2012

Fritillaria meleagris

IMPORTANT! In order for the translation to work, enable javascript in your browser. Also open each post individually. In the homepage the translation doesn’t work.


Acum două luni în urmă am avut ocazia să întâlnesc în peregrinările mele prin păduri, laleaua pestriță. Este o floare foarte rară în România, protejată de lege. De fapt e unul din vestitorii primăverii, ea înflorind după ce se trec ghioceii și brândușele. De mult timp mi-am dorit să o găsesc și să o fotografiez. Vă închipuiți cât de bucuros am fost când am întâlnit nu doar una ci mai multe... Acum ele sunt demult trecute dar frumusețea lor o puteți admira aici pe blog, fără să riscați întâlniri cu animale sălbatice periculoase.




Romanian: Dacă v-au plăcut fotografiile, vă rog dați un click pe butonul f share din dreapta.
English: If you liked the photos, please click the f share button in the right side.
Thank you all!

0 comments: